تانگو تبلت ها پروژه جدید گوگل

چهارشنبه ، 21 خرداد 1393 ، 10:33


گوگل برای تولید تبلت هایی با نقشه های سه بعدی آغاز به کار میکند. بخشی از این تحقیقات عظیم که گوگل برای تولید این تبلت ها انجام میدهد در جهت تولید اپ هایی با خلاقیت بالا برای این نسل جدید از تبلت ها است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر فناوری های جدیدی برای تولید این تبلت با کیفیت بالا در نظر گرفته شده است اما این تانگو تبلت ها بیشتر به خاطر ویژگی بارز سه بعدی بودن نقشه بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. نقشه های سه بعدی که در این تانگو تبلتها به کار رفته است میتوانند به خوبی تمام جزییات را نمایش بدهند.

 


سنسورهایی که برای این تبلتها به کار رفته است بسیار قدرتمند هستند گوگل اعلام نموده است که این تبلت جدید قادر است از همه ی ابعاد خانه ی شما عکس بیندازد و خانه ی شما را به صورت سه بعدی نمایش دهد بنابراین زمانی که شما برای خرید وسایل منزل به فروشگاه ها مراجعه میکنید میتوانید به خوبی منزل خود را به صورت سه بعدی ببینید تا میزان فضا و جایی را که میخواهید برای خرید وسایل در نظر بگیرید به آسودگی در دسترس شما باشد.


این نقشه های سه بعدی که روی تانگو تبلت ها مورد استفاده قرار میگیرند گرافیک بالایی دارند حتی میتوانند به صورت سه بعدی فروشگاها و هر جایی را که تا به حال نرفتید به شما نمایش بدهند این تبلتها دارای 4 گیگ حافظه ی داخلی هستند و تا 128 گیگا بایت هم قابلیت ارتقا دارند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 5 راز وب سایت های پر بازدید
تفاوت فبلت و تبلت در چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر