تصاویر منتشر شده از گلکسی F سامسونگ

پنجشنبه ، 22 خرداد 1393 ، 09:24

 

به تازگی تصاویری از گوشی جدید گلکسی F منتشر شده است. این تصاویر از این گوشی جدید نشان بدنه ی فلزی و متالیک محصول جدید سامسونگ را نشان میدهد و از لحاظ ظاهری شبیه به S5 است البته S5 بدنه ی متالیک ندارد.. این گوشی احتمالا رقیب LG G3 و iphon 6 خواهد بود چون LG G3 نیز بدنه ی متالیک دارد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این گوشی جدید محصول شرکت سامسونگ یک گوشی فوق هوشمند است که شاید در آینده به بازار عرضه شود. این گوشی از لحاظ سخت افزاری از S5 قوی تر خواهد بود. اما هنوز مدت زیادی از عرضه ی S5 به بازار نگذشته است که احتمالا سامسونگ میخواهد محصول جدیدش را معرفی کند.


شرکت سامسونگ اعلام کرده که استقبال بسیار خوبی از S5 در ماه های اخیر شده است و سامسونگ معتقد است که این گوشی از لحلظ سخت افزاری و نرم افزاری در نوع خود بی نظیر است. اما با وجود گلکسی F احتمالا سامسونگ قصد دارد تکنولوژی جدیدی را به گوشی های هوشمند ساخت این شرکت اضافه کند.


ظاهر این گوشی متالیک است و به نوعی از ظاهر S5 بهتر خواهد بود اما سامسونگ با ارائه گوشی با ظاهر متالیک با ال جی وارد رقابت میشود چون گلکسی F  ظاهری شبیه به LG G3 دارد. شرکت ال جی با رونمایی G3 یک گام از سامسونگ جلو افتاد اما مثل اینکه قرار است با رونمایی دیزاینی زیبا و البته متفاوت تر از LG G3 با این شرکت رقابت کند.

از تصاویر منتشر شده مشخص میشود که این گوشی تقریبا 5.3 اینچ اندازه دارد که از اندازه ی G3 محصول شرکت ال جی هم بزرگتر است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► تلویزیون های Vita تبدیل به تلویزیون های پلی استیشن میشوند
اَپ هایی که از سوی شرکت اپل برنده ی جایزه شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر