تلویزیون های Vita تبدیل به تلویزیون های پلی استیشن میشوند

پنجشنبه ، 22 خرداد 1393 ، 10:16

 

تلویزیون های Vita نوع جدیدی از دستگاه های نمایشی هستند که با استفاده از آنها میتوان انواع و اقسام بازی های مختلف را روی صفحه تلویزیون آورد این تلویزیون ها میتوانند به دستگاه های پلی استیشن متصل شوند حتی با این نوع از تلویزیون ها میتواند به صورت آنلاین از شبکه های اجتماعی مثل توییتر هم استفاده نمود.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر به تازگی نسل جدید از تلویزیونها تولید شده اند که به آنها تلویزیونهای  پلی استیشن یا Play station TV گفته میشود. دسترسی این تلویزیون ها به اینترنت نیز یکی دیگر از مزیت های این تلویزیون ها است.

 


این محصول که متعلق به شرکت سونی است با صفحه ی تمام فلت و 8 گیگا بایت کارت حافظه در سال گذشته در ژاپن تولید شده و امسال به آمریکای شمالی و اروپا رسیده است. طراحی منحصر بفرد و نرم افزارهای کاربردی این تلویزیون بسیار قابل توجه است در این تلویزیون ها علاوه بر بازی های متنوع میتوان فیلم، موزیک، عکس و ... را نیز مشاهده نمود.
این تلویزیون ها به محض این که در آمریکا رونمایی شد کاهش قیمت پیدا کرد. سونی قصد دارد که بیشتر روی پلت فرم ها در سال های آینده سرمایه گذاری کند . این تلویزیون ها از بازی های پلی استیشن 4 هم پشتیبانی میکند بنابراین بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این دستگاه دارای مرورگر وب نیز هست.


آندره هوس مدیر عامل شرکت پلی استیشن و بازی های سونی اعلام نموده است که سونی با این تلویزیون های Vita به بازار بازی های چینی نفوذ کرده و سود بسیار زیادی کسب خواهند نمود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اَپ جدید صفحه نمایش وایبر
تصاویر منتشر شده از گلکسی F سامسونگ ◄

مطالب مرتبط
بنر