اَپ جدید صفحه نمایش وایبر

شنبه ، 24 خرداد 1393 ، 05:40


علاقمندی فراوان کاربران به استیکرها یا همان شکلک های موجود در کیبورد گوشی های هوشمند و تبلت ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد و خیلی از اوقات در متن ها و پیام ها مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل وایبر برای جذب کاربران در این زمینه تغییراتی را انجام داده است.

 

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آر وایبر برای اینکه استفاده از این استیکرها برای کاربران راحت تر باشد اَپ جدیدی را طراحی نموده است و اعلام کرده که بیشتر برای جذب کاربران و تنوع این اَپ را طراحی نموده است. در این ورژن جدید از اَپ صفحه نمایش وایبر، اَپ تماس ها و پیام های صفحه نمایش به نوعی جدیدتر از قبل شده است. به این صورت که استفاده از استیکرها نسبت به ورژن قبلی راحت تر است.


کاربران با استفاده از این اَپ جدید استیکرهای رنگارنگ و انیمیشنی را با تنوع بیشتر و سرعت بالاتر استفاده خواهند نمود. و علاوه بر اینها در حین فرستادن یک پیام میتوانند در صفحه ای جداگانه در کنار صفحه ی پیام خود از این استیکرها استفاده کنند.


همچنین وایبر اعلام نموده که در حال حاضر 100 میلیون کاربر در وایبر هستند که این برای این شرکت بسیار خوشایند است. این تعداد کاربر برای وایبر نقطه ی عطف محسوب میشود تا بتوانند از این سرویس جدید استفاده کنند علاوه بر این اَپ جدید وایبر با دیزاینی که دارد برای ارتقا عملکرد ویدئوها با کیفیت بالا نیز بسیار خوب خواهد بود. وایبر در این زمینه با Skype و whats app رقابت میکند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► نسل جدید USB های کوچک
تلویزیون های Vita تبدیل به تلویزیون های پلی استیشن میشوند ◄

مطالب مرتبط
بنر