موتورلا و Moto X 64 گیگا بایتی

يكشنبه ، 25 خرداد 1393 ، 05:21

 


موتمورلا به تازگی نسخه ی 64 گیگا بایتی Moto X را که گوشی خوش دستی معرفی شده است رونمایی کرده این گوشی به دلیل 5 اینچی بودن صفحه نمایشی که دارد یک گوشی خوش دست معرفی شده است. البته این مدل از Moto چندان باریک نیست و بیشتر شبیه Moto G است با این تفاوت که Moto X از بقیه سری گوشی های  Moto وزن سبک تری دارد.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آي آر، گوشی تازه معرفی شده موتورلا در حال حاضر با S4 و HTC One به رقابت میپردازد.

 


طراحی ساده Moto از جذابیت های ظاهری آن است و از لحاظ صفحه نمایش به بیشتر شبیه Nexus 4 است. تنها ضعف این گوشی نداشتن اپ جداگانه برای اتصال به شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر است که کاربران باید برای اینها اپ جداگانه دانلود کنند.


از لحاظ نرم افزاری Moto ساختار ساده ای دارد بنابراین عملکرد آن خوب است و از Moto G و حتی S4 سامسونگ نیز سرعت عمل بالاتری دارد. مزیت این گوشی دسترسی آسان به نوتیفیکیشن های روی صفحه است چون نوتیفیکیشن ها به صرت اسلاید روی صفحه نمایش ظاهر میشوند و کاربران در هنگام خواب میتوانند برای این نوتیفیکیشن ها پسورد قرار دهند.

 

 


از لحاظ طراحی استفاده از رنگ سفید و مشکی جذابیت های فراوان به آن داده است . عملکرد سریع دوربین نیز جزء حسن های دیگر این گوشی محسوب میشود. دوربین Moto X  10 مگا پیکسلی بوده و دارای فلش LED است. علاوه بر این ها این گوشی سنسورهای قوی برای دوربین 10 مگا پیکسلی خود قرار داده است که توانایی عکاسی با کیفیت بالا را دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► خدمات جدید Amazon
Swiftkey کیبورد رایگان اندروید ◄

مطالب مرتبط
بنر