خدمات جدید Amazon

يكشنبه ، 25 خرداد 1393 ، 10:24


وب سایت Amazon به تازگی سرویس جدیدی برای موسیقی در نظر گرفته است که به کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند هزاران موسیقی رایگان را استفاده کرده و همچنین در این وب سایت تبلیغات هم انجام دهند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این سرویس جدید Prime Music نام دارد که ماه ها روی آن برنامه ریزی شده است. این کمپانی بزرگ موسیقی استفاده از این سرویس جدید را محدود کرده است تا کاربران دائمی بیشتر از آن استفاده کنند در این سرویس جدید کاربران میتوانند موسیقی های ضبط شده را نیز آپلود کنند.


وب سایت Amazon  در حال حاضر بزرگترین مرکز موسیقی در جهان است که با اضافه کردن این سرویس هم کاربران را بیشتر میکند و هم اینکه درآمد زایی بیشتری خواهد داشت.


خیلی از سازندگان موسیقی از این وب سایت برای تبلیغات خود استفاده میکنند حتی آهنگ سازان نیز برای به اشتراک گذاری و ارائه نمونه کار در زمینه موسیقی و ترانه از این وب سایت استفاده میکنند. سرویس جدید Prime Music توانسته محبوبیت این وب سایت را از گذشته بیشتر و بیشتر کند.


وب سایت Amazon از سوی Sony Music و Warner Music Group برای خدمات جدیدش مورد حمایت قرار گرفته است علاوه بر اینها این وب سایت یک فروشگاه دیجیتالی موزیک است که به کاربران امکان دانلود و به اشتراک گذاری موزیک های و موسیقی های گوناگون را میدهد.

اخبار متخب بانکی دات آی آر:

================

 

► نازک ترین گلکسی تبلت های سامسونگ
موتورلا و Moto X 64 گیگا بایتی ◄

مطالب مرتبط
بنر