نازک ترین گلکسی تبلت های سامسونگ

يكشنبه ، 25 خرداد 1393 ، 13:00

 


از سری تبلت های S سامسونگ میتوان به گلکسی های 8.4 اینچی و 10.4 اینچی اشاره نمود این دو نوع از گلکسی تبلتها که از خانواده S هستند با یکدیگر رقابت میکنند. اما از لحاظ برند سامسونک محصول جدید خود را با ipad Air و ipad mini وارد دور جدید رقابت ها کرده است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر حتی سامسونگ از لحاظ قیمتی نیز محصولات خود را با اپل در یک سطح از قیمت قرار داده است وزن تبلتهای S هم وزن ipad Air‌است در حالی که کوچکترین تبلتهای خانواده  S‌از ipad mini  بزرگتر و از لحاظ صفحه نمایش روشن تر است.


این تبلت های نازک سامسونگ ضخامت 6.6 میلی متری دارند بنابراین نازک ترین تبلت ها هستند یکی از علت هایی که سامسونگ این تبلتها را نازک تولید نموده وجود صفحه نمایش OLED‌است که نیاز به پنل نوری در صفحه نمایش LCD ندارد.


ویژگی منحصر بفرد صفحه نمایش OLED رنگ های شفافی است که کیفیت صفحه نمایش را بالا برده است تعداد پیکسل های این صفحه نمایش نازک بالاست حتی از نسل جدید ipad ها نیز تعداد پیکسل بالاتری دارد. سامسونگ از این تبلتهای نازک نوع LTE آن را برای استفاده در مشاغل مختلف در آمریکا تولید کرده است.


طراحی تبلتهای S تقریبا شبیه طراحی گلکسی S Phone  است مخصوصا طراحی پشت تبلتها و رنگهای آن بیشتر شبیه به      S Phone می باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► Google fit چیست؟
خدمات جدید Amazon ◄

مطالب مرتبط
بنر