دو پروژه جدید kickstarter

سه شنبه ، 27 خرداد 1393 ، 08:21


وب سایت kickstarter به تازگی دو ویژگی جدید را در کنار دیگر فعالیتهایی که در زمینه عکاسی، موسیقی و ... دارد اضافه نموده است. این ویژگی های جدید هنرهای دستی و روزنامه نگاری است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سرمایه گذاری kickstarter در حوزه ی روزنامه نگاری به دلیل علاقمندی افراد به خواندن خبرها روی گوشی های هوشمند خود و دیگر ابزارهایی است که بتواند جدیدترین خبرها را مثل دیگر رسانه های اجتماعی در اختیار آنها قرار دهد.

 


در واقع kickstarter هم تبدیل به یک شبکه برای ارئه جدیدترین اخبار و فعالیت در حوزه ی روزنامه نگری میشود. وب سایت kickstarter اهمیت این امکانات جدید را میزان در آمد زایی بالای آن اعلام نموده است زیرا که تغییرات و تحول عامل اصلی جذب مخاطبان از نظر این وب سایت است بنابراین وجود روزنامه نگاران با تجربه یا بی تجربه که بتوانند خلاقیت ایجاد کنند بسیار مهم است.


وب سایت kickstarter به تازگی وارد همکاری جدیدی با روزنامه Guardian نیز شده است تا این امکانات را به نحو احسن ارائه دهد. علاوه بر این kickstarter در زمینه ی هنرهای دستی برای محصولات تزئینی چوبی، بافتنی، شمع سازی، کار با شیشه، سفالگری و... نیز سرمایه گذاری نموده است بنابراین تقریبا در تمام زمینه ها خدمات ارائه میدهد.


در ماه آپریل این وب سایت اعلام نمود که تقریبا 94 امکانات جدید را امسال به kickstarter اضافه میکند مثل تصاویر سه بعدی، معماری های جدید، ربات ها و هرآنچه که باعث جذابیت ظاهری شود و بتواند به تعداد کاربران بیفزاید مورد توجه kickstarter قرار میگیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► امکانات جدید در فیسبوک
امکانات جدید توییتر برای سیستم عامل IOS ◄

مطالب مرتبط
بنر