فنجان های هوشمند!

سه شنبه ، 27 خرداد 1393 ، 13:49

 


به تازگی فنجان های هوشمندی تولید میشوند که علاوه بر اینکه میدانند شما چه مینوشید میتوانند کالری را که نوشیدنی شما دارد را اندازه بگیرند با استفاده از این فنجان ها میزان سلامتی نوشیدنی هایی که میخوریم هم مشخص میشود.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این فنجان ها اندازه و میزان نوشیدنی را که شما در فنجان دارید محاسبه نمیکنند بلکه میتوانند مشخص کنند که شما چه نوشیدنی را در فنجان ریخته و مینوشید. این فنجان ها Vessyl نام دارد که توسط جاو بنز طراحی شد جاو بنز خود مدیر عامل شرکت Yves Behar است که پس از این طراحی شرکت Justn Lee به تولید آنها پرداخته است.

 


این فنجان ها میتوانند تشخیص دهند که در درون فنجان آبمیوه قرار دارد یا نوشابه علاوه بر این میزان کالری و کافئین، پروتئین و تمام عناصر موجود در نوشیدنی را اندازه گیری کرده و در اختیار مصرف کننده قرار میدهند.


مصرف کنندگان اغلب ممکن است به میزان کالری یا کافئین موجود در نوشیدنی های خود توجه نکنند اما با وجود این فنجانها اهمیت میزان عناصری که در نوشیدنی ها وجود دارد برای مصرف کننده اهمیت پیدا می کند در واقع هدف ار تولید فنجان های هوشمند کمک به کاهش وزن و توجه به آنچه که در طول روز مصرف میکنیم است مخصوصا در مورد کافئین حساسیتهایی که این فنجان دارد بسیار مورد توجه است.


کارکرد این فنجان به گونه ای است که وقتی نوشیدنی را داخل آن میریزید یک صفحه نمایش که روی فنجان قرار دارد اطلاعاتی مثل کالری، کافئین و ... به مصرف کنندگان نشان داده میشود.


علاوه بر میزان مواد معدنی ک توسط این فنجان اندازه گیری میشود میزان مواد معدنی که شما در طول روز به آن نیاز دارید نیز روی صفحه نمایش فنجان قرار میگیرد و وقتی که نوشیدنی را میل میکنید فنجان به شما نشان میدهند که مثلا میزان کافئین مصرفی برای امروز کافی بوده یا خیر یا میزان مایعاتی که امروز مصرف کردید کافی است یا خیر.
صفحه نمایشی که روی فنجان قرار گرفته است قادر است کاملا اطلاعات مربوط به مصرف مایعات در روز را به شما نشان دهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► لباس هایی که شما را از امواج حفظ میکنند!
امکانات جدید در فیسبوک ◄

مطالب مرتبط
بنر