طراحی جدید گلکسی نوت های سامسونگ در آینده

چهارشنبه ، 28 خرداد 1393 ، 10:36

 


سامسونگ گلکسی نوت جدیدش را با صفحه نمایش 4 گوشه با کیفیت HD وارد بازار خواهد نمود. سامسونگ قصد دارد نسل جدید از گوشی های هوشمند را وارد بازار کند اما تفاوت این گلکسی های جدید با نوع قدیمی آن تفاوت در طراحی است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گلکسی نوت هایی که توسط شرکت سامسونگ در آینده تولید میشوند صفحه نمایش 4 گوشه HD خواهند داشت. این صفحه نمایش های جدید از لحاظ کیفیت مثل صفحه نمایش های LG G3 خواهند بود.

 


سامسونگ تصمیم دارد که در نسل جدید از گلکسی نوت هایی که به بازار عرضه میکند از صفحه نمایش OLED استفاده کند. تعداد پیکسل های این گلکسی نوت ها 1080 پیکسل خواهد بود.


سامسونگ این گوشی های آینده خود را به اندازه ی 5.7 اینچ تولید خواهد نمود. اما این گوشی های هوشمند جدید از لحاظ قدرت و عملکرد شبیه به LUMIA 1520 هستند .

 

گلکسی نوت های سامسونگ در آینده دوربین 16 مگا پیکسلی دارند که به طور کلی از گلکسی Sها قوی تر است. اما در مورد پنل جدیدی که سامسونگ قرار است در گلکسی نوت های جدید خود به کار ببرد بیشتر 4 گوشه بودن صفحه نمایش مورد توجه قرار گرفته است در این صفحه نمایش ها وضوح تصویر بالاتر و هندست های قدرتمند تری به کار رفته است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نسل جدید پرینترهای سه بعدی در اختیار کودکان!
لباس هایی که شما را از امواج حفظ میکنند! ◄

مطالب مرتبط
بنر