نسل جدید پرینترهای سه بعدی در اختیار کودکان!

چهارشنبه ، 28 خرداد 1393 ، 13:56


نسل جدید پرینترهای سه بعدی در اختیار کودکان قرار میگیرد! پرینترهای سه بعدی به دلیل ایجاد تصاویر سه بعدی مورد توجه قرار گرفته است اما قرار است این پرینترها برای ایجاد نقاشی های سه بعدی در اختیار کودکان هم قرار بگیرد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر پرینترهای سه بعدی ابزارهای پیچیده ای هستند که کودکان به سادگی نمیتوانند طرز استفاده از آن را یاد بگیرندبنابراین شاید در آینده این پرینترها با ساختار ساده تری از جهت نرم افزاری تولید شوند.

 


چون استفاده کودکان از آی پد و تبلت بسیار رواج پیدا کرده است بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که این پرینترها نیز در اختیار کودکان قرار بگیرد.


شرکت های تولید کنده این پرینترها تمایل دارند که از این ابزارهای تصویر سازی در مدارس استفاده کنند مثلا طراحی و نقاشی های سه بعدی در مدارس با استفاده از پرینترها مورد توجه تولید کنندگان این دستگاه قرار گرفته است.


ورود این پرینترها به بازار ماه اکتبر اعلام شده است اما خیلی از شرکت های تولید کننده قصد دارند خیلی زودتر این نسل جدید از پرینترها را وارد بازار کنند چون این ابزار بیشتر مورد توجه نسل جوان قرار میگیرد مثلا برای نقشه کشی، طراحی، معماری و... بیشتر در زمینه ی هنر و ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ربات هایی که لطیفه میگویند!
طراحی جدید گلکسی نوت های سامسونگ در آینده ◄

مطالب مرتبط
بنر