قلم های طراحی با حساسیت بالا برای سیستم عامل IOS

پنجشنبه ، 29 خرداد 1393 ، 10:02

 


قلمها یا مدادهایی که چند وقت پیش توسط شرکت هایی مثل اپل و مایکروسافت برای طراحی روی صفحه نمایش تبلت ها تولید شدند به نام قلم های Fifty three معروف هستند. از این قلمها میتوان برای طراحی و سایه کاری بسیار ظریف روی صفحه نمایش استفاده نمود. این قلم ها در دو نوع چوبی و آلومینیومی تولید میشوند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اپل نیز علاوه بر مایکروسافت این قلم ها را تولید میکند شرکت اپل بیشتر برای اپ هایی که جهت طراحی و نقاشی وجود دارند این قلم ها را تولید میکند. در حال حاضر این قلمها برای سیستم عامل8  IOS استفاده میشود که ارتقا یافتند و البته حساسیتها و دقت این قلم ها نیز بالا رفته است.

 

 


البته تبلتها و قلم های دیجیتالی نمیتوانند جایگزین کاغذ و قلم های طراحی برای نقاشی کشیدن بشوند. قلم های جدید که تولید میشوند ظریفتر عمل کرده و دقت بیشتری دارند البته کیفیت سایه کاری آنها نیز با توجه به ارتقای IOS به IOS8 کاملا با پیشرفت این سیستم عامل پیشرفت نموده است.


با آپدیت کردن برنامه های اپل در تبلتها اپ هایی که از این قلمها برای طراحی استفاده میکنند مشاهده میشوند البته تفاوتی که قلمهای قدیمی با قلمهای جدیدی دارند فقط در نوع دقت و سرعت عمل آنها است.


اپل سعی میکند قلم هایی با کیفیت بالا را تولید کند تا بتوانند تصاویری شبیه به تصاویر نقاشی شده روی کاغذ ایجاد نماید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► قابلیت های جدید Chrome cast
با Paper later آشنا شوید ◄

مطالب مرتبط
بنر