با Paper later آشنا شوید

شنبه ، 31 خرداد 1393 ، 11:51

 

 

مجله خبری Paper later از یک تیم خبری تشکیل شده است که به کاربران این امکان را میدهد که خبرهای اینترنتی را روی صفحه روزنامه بخوانند. این گروه خبری شبیه Instapaper  و Pocket عمل میکند و متعلق به بریتانیا است. در این مجله خبری کاربران میتوانند با استفاده از امکانات آن اخباری را که در اینترنت وجود دارد و آنها فرصت خواندن آن را ندارند انتخاب کرده و بعدا Paper later اخبار منتخب آنها را در قالب روزنامه برای کاربران ارسال میکند.

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Paper later فقط در بریتانیا میتواند خدمات را به کاربران ارائه دهد و هزینه ی اشتراک برای هر کاربر حدود 4.99 پوند است. با این خدمات خبری Paper later کاربران اخباری را که در طول روز فرصت خواندن آن را ندارند اما اخبار منتخب آنهاست توسط آن چاپ و نهایتا به دست آنها میرسد.


هر خبری را که کاربران علاقمند به خواندن آن باشند اما در طول روز به دلیل مشغله فرصت خواندن آنها را نداشت باشند میتوانند از Paper later استفاده کنند تا این گروه خبری اخبار منتخب آنها را چاپ میکند و مثل روزنامه در اختیار کاربران قرار میدهد.


فرمت اخباری که Paper later چاپ میکند تقریبا شبیه به همان فرمتی است که خبرها در اینترنت دارند اما در صورت طولانی بودن خبرها Paper later اخبار را به صورت خلاصه چاپ میکند.


خیلی از کاربرانی که از Paper later استفاده میکنند معتقدند که خدماتی که Paper later ارائه میدهد از خلاقیت و کیفیت بالا برخوردار است البته مدت زمانی که طول میکشد تا اخبار به دست کاربران برسد حدود 3 تا 5 روز است. چون اخبار منتخب کاربران ممکن است حجم بالایی داشته باشد یا اینکه تعداد آنها زیاد باشد. مجله خبری Paper later سعی کرده که از تنوع و خلاقیت در چاپ خبرها استفاده کند و برای هر خبر نیز تصاویر مربوط به آن را چاپ کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► قلم های طراحی با حساسیت بالا برای سیستم عامل IOS
با emojiها آشنا شوید ◄

مطالب مرتبط
بنر