iWatch با صفحه نمایش 2.5 اینچی

يكشنبه ، 1 تیر 1393 ، 11:45


رویترز گزارشاتی را منتشر نموده است که احتمالا اپل قصد دارد که iWatch با صفحه نمایش 2.5 اینچی را در ماه اکتبر رونمایی کند. صفحه نمایشی که این iWatch خواهد داشت را شرکت ال جی تولید میکند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر استقبال از iWatch مخصوصا در اولین سالی که رونمایی شد به حدی بالا بود که به تعداد 50 میلیون در همان سال اول رسید.

 


صفحه نمایش iWatch جدید احتمالا مستطیل شکل است و البته از لحاظ سخت افزاری هم قابلیت های جدیدی خواهد داشت. اپل احتمالا این iWatch جدید را فقط مجهز به اپ های سلامتی یا اپ هایی که میزان ضربان قلب و... را اندازه گیری میکنند مجهز نخواهند نمود بلکه این تکنولوژی های پوشیدنی باید ویژگی های جدید دیگری هم داشته باشند.


مثلا طراحی آنها با استفاده از نرم افزارهایی جدید و با سرعت عمل بالا از امکانات این محصول جدید اپل خواهد بود. اپل قصد دارد که در آینده با تولید محصولات جدیدتر و اضافه کردن خلاقیت های بیشتر شبیه به آنچه در iphone عمل کرده است و مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.


این شرکت اعلام نموده که امسال اپل با ورودش به تولید محصولات جدید با ویژگی های منحصر بفرد میتواند کاربرانش را چندین برابر کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► رونمایی Amazon از fire phone
قابلیت های جدید Chrome cast ◄

مطالب مرتبط
بنر