تلاش اپل برای تولید ساعت های مچی هوشمند جدید

سه شنبه ، 3 تیر 1393 ، 10:38

 

اپل برای تولید ساعت های مچی هوشمند از تکنولوژی های جدید استفاده نموده است اما قرار است نسل جدید هم از این ساعت های مچی با چند سنسور متفاوت تولید شوند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت اپل اعلام نموده است که قصد طراحی ساعت های  هوشمند با ظاهری متفاوت تر از قبل دارد.

 


این ساعت های مچی هوشمند تقریبا بیش از 10 سنسور دارند مثلا برای اندازه گیری میزان سلامتی و تندرستی بدن سنسورهای متفاوتی استفاده شده است. اپل در ماه های گذشته برای اندازه گیری میزان سلامتی برای کاربران اپ های مختلف و متنوعی را تولید نموده است که میزان سلامتی بدن را اندازه گیری میکنند.


اما در نسل جدید از این ساعت های مچی هوشمند قرار است که این تکنولوژی های جدید تقریبا همان تجهیزات و امکاناتی را داشته باشند که دیگر محصولات اپل مثل iphone دارد یا اینکه شبیه به دیگر محصولات اپل که سیستم عامل IOS دارند دارای امکاناتی مثل ارسال پیامک، برقراری تماس صوتی یا تصویری باشند.


این نسل جدید از ساعت های مچی هوشمند احتمالا ماه اکتبر رونمایی میشود اپل قصد دارد که بین 10 تا 15 میلیون از این ساعت های مچی هوشمند را تولید کند که نسبت به انواع قبلی کاربردی تر هستند.


این تکنولوژی پوشیدنی که توسط گوگل و سامسونگ هم تولید میشوند رقابتی متفاوت تر از رقابتی که بین تولید گوشی های هوشمند وجود دارد ایجاد کردند. علاوه بر اینها سونی، موتورلا و ال جی نیز به تولید این تکنولوژی های پوشیدنی مشغول هستند که میتوانند رقبای اپل محسوب شوند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 


► نوکیا X2 محصول جدید مایکروسافت
بالون گوگل در آسمان نیوزیلند! ◄

مطالب مرتبط
بنر