استفاده از تبلت ها در محیط کاری

چهارشنبه ، 4 تیر 1393 ، 13:43

 


با پیشرفت سریع تکنولوژی و آسان تر شدن زندگی توسط آن استقبال از جدیدترین تکنولوژی ها معمولا بالا است چون تکنولوژی هم خلاقیت دارد و هم نوآوری و تنوع و این ها ویژگی هایی است که مطلوب همه است. تکنولوژی هر روز یک محصول جدید برای معرفی دارد که آن را از دیگر محصولات متمایز میکند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر استفاده از تکنولوژی در کار نیز بسیار مطلوب و مورد توجه است مخصوصا تکنولوژی هایی که در دسترس هستند و استفاده از آنها کار و وظایف ما را تا حدودی آسان تر میکند مثل تبلت ها. چون نیاز مصرف کنندگان روزانه ممکن است تغییر کند و مصرف کننده به دنبال کالایی است که با استفاده از آن بتواند بخشی از کارهای روزانه اش را انجام دهد و این تبلت ها به دلیل کاربردی بودن بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند.

 


تبلتها جزء تکنولوژی های پرطرفدار هستند در حال حاضر هم در هر شرکتی علاوه بر دیگر تکنولوژی ها  تبلت بیشتر به چشم میخورد و تقریبا میتوان گفت که به طور متوسط در هر شرکتی حداقل یک تبلت یافت میشود. خیلی از اوقات کارمندان از این تبلت های متنوع و گوناگون که تولید میشود برای خیلی از برنامه های کاری استفاده میکنند مخصوصا اینکه تبلت ها امکانات زیادی دارند مثلا میتوان از آنها به عنوان گوشی های هوشمند هم استفاده کرد یا در جلسات کاری از آنها استفاده نمود.


خیلی از تبلتها توانستند جای گوشی های هوشمند را بگیرند چون تقریبا تمام امکاناتی را که گوشی های هوشمند دارند در تبلت ها هم وجود دارد. تحقیقات زیادی در زمینه ی استفاده از تبلت ها توسط افراد مختلف صورت گرفته است و اغلب استقبال از این تکنولوژی به دلیل آسان بودن حمل و نقل، امکانات فراوان، اتصال به اینترنت، پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف و شباهت آن به گوشی های هوشمند  است که کاربران به سادگی میتوانند از آن به عنوان یک گوشی هوشمند استفاده کنند.


تبلت ها به خوبی میتوانند نیازهای مصرف کنندگان را برطرف کنند و کاربر با استفاده از این تکنولوژی سریع و راحت میتواند به مدیریت کارهای خود پرداخته و از انواع و اقسام این تبلت ها در سایزها و قابلیت های متنوع استفاده کنند.


بیشتر این تبلت ها توانستند جای گوشی های هوشمند را هم بگیرند و چون قابلیت آنها زیاد است  بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و کاربردی تر هستند. تکنولوژی چون کرا روزانه را راحت تر میکند مورد استقبال قرار میگیرد و حتی میتوان گفت که این تبلتها از لپ تاپ هم طرفدار بیشتری داشته و کاربردی تر هستند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► فروشگاه جدید اپل در مادرید/ تصاویر
تبلت های پاناسونیک مجهز به ویندوز 8 ◄

مطالب مرتبط
بنر