Google Glass در بریتانیا

پنجشنبه ، 5 تیر 1393 ، 08:38

 


گوگل بالاخره تکنولوژی پوشیدنی خود را که طرفداران زیادی هم دارد در بریتانیا به فروش رساند البته این محصولات به تازگی وارد بریتانیا شدند چون Google Glass در ابتدا فقط در آمریکا به فروش میرسد اما در حال حاضر این محصول در کشور بریتانیا هم عرضه میشود.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این محصول در بریتانیا قیمتی حدود 1000 پوند دارد و علاوه بر این بریتانیایی ها میتوانند از انواع فرم های مختلفی که گوگل برای این محصول تولید نموده است استفاده کنند.

 


گوگل قرار است در 27 و 28 ژوئن این محصولات را با انواع فرم های مختلف در لندن رونمایی کند. گوگل قصد دارد با فروش این تکنولوژی در کشورهای مختلف تجارت این محصولات را گسترده تر کند.


گوگل فروشگاهی را در این کشور برای فروش آنها در نظر گرفته که این فروشگاه در خیابان Stable  قرار دارد و خیلی از کارمندان و متخصصان گوگل هم در این فروشگاه حضور دارند که علاقمندان به محصولات گوگل میتوانند آنها را از نزدیک ملاقات کرده و سوالات شان را در مورد محصولات گوگل بپرسند.


گوگل سال گذشته هم تیم کاری خود را به این کشور فرستاده بود تا محبوبیت خود را افزایش دهد . مصرف کنندگان محصولات گوگل میتوانند طراحی جدیدتری را هم از Google Glass در این فروشگاه از نزدیک ببینند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اپ Whyd بهترین اپ برای موسیقی
فروشگاه جدید اپل در مادرید/ تصاویر ◄

مطالب مرتبط
بنر