تلویزیون های اندروید ساخت شرکت گوگل

يكشنبه ، 8 تیر 1393 ، 13:49

 


گوگل توانسته تلویزیون هایی را تولید کند که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. گوگل میخواهد که از اندروید در تمام وسایل الکترونیکی که روزانه مورد استفاده قرار میگیرند بهرمند شود. مثلا ساعت های مچی هوشمند، تلویزیونهای اندروید و حتی ماشینهایی که مجهز به سیستم عامل اندروید باشند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت گوگل در کنفرانس I/O تلویزیون اندروید را هم در کنار دیگر محصولات قرار داده است گوگل چندین بار برای تولید تلویزیونهای هوشمند تلاش کرده بود اما این تلویزیون های اندروید بهترین نرم افزارها را دارند.

 


گوگل با معرفی این تلویزیونهای اندروید قصد دارد که میلیونها گوشی هوشمند و تبلت را کنار بزند و به عنوان یک محصول جدید در بازار مشتریان را به خود جلب کند. گوگل سالها تلاش کرد تا اینکه chrome cast یا Google play را تولید کرد. اما این بار تلویزیونهای اندورید این شرکت گام بزرگی برای رقابت با اپل برداشته است.


در واقع تولید chrome cast یک نمونه ی خوبی برای ایجاد تغییر در تکنولوژی بود اما تلویزیونهای اندروید این تغییر را کامل تر کرد. وجود برنامه ها و اپ های مختلف در این تلویزیون با توجه به اینکه تقریبا همه از اندروید استفاده میکنند بسیار مورد توجه کاربران است. و البته کاربرانی هم که با google play و اپ های گوگل آشنایی دارند بیشتر از این تلویزیونها لذت میبرند.


در واقع بعد از chrome cast تلویزیونهای اندروید نوع کامل تری از chrome cast است و میتواند آینده گوگل را تغییر دهد گوگل بالاخره توانست با تولید این تلویزیونها با airplay اپل رقابت کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نسل جدید اندروید معرفی شد
بالون های توریستی ◄

مطالب مرتبط
بنر