تبلت Lenevo A8 با امکانات خوب

دوشنبه ، 9 تیر 1393 ، 10:46

 

اولین ویژگی خوب تبلت Lenevo A8 قیمت مناسب آن نسبت به قیمت دیگر تبلت ها است. این تبلت حدودا 179 دلار است و از لحاظ وزن هم بسیار سبک است. کیفیت اسپیکرهای آن هم بالا است اما ضعف این تبلت کمبود اپ های کاربردی و طراحی منوی صفحه نمایش است.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تبلت Lenevo A8 با این قیمت توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند تا فروش بیشتری هم داشته باشد با وجود اینکه اپ های خلاق و کاربردی به تعداد بالا ندارد اما از لحاظ قیمتی و کیفیت مناسب است.


این تبلت بیشتر شبیه دیگر تبلت های 8 اینچی مثل Dell Venue 8 است. تبلت Lenevo A8 در رنگ های زرد، سفید، قرمز و آبی تولید شده است. وزن این تبلت ها تقریبا 360 گرم میباشد. از لحاظ ویژگی های ظاهری وجود دوجایگاه USB و هدفون در کنار یکدیگر توانسته دسترسی آنها را برای کاربر راحت تر کند. جایگاه کارت حافظه هم در قسمت بالایی سمت چپ تبلت است.


تبلت Lenevo A8 نسبت به دیگر تبلتها ساده تر است اما وجود نرم افزارهای قوی در آن توانسته این تبلت را جذاب تر کند. وجود اپ Doit برای به اشتراک گذاری تصاویر، ویدئوها و دیگر فایل ها که نیاز به اتصال به اینترنت هم ندارد از دیگر قابلیتهای این تبلت است.


وجود Slide Bar هوشمند در Lenevo باعث میشود که کاربران بتوانند خیلی راحت و سریع به اپ هایی که به تازگی به آن دسترسی داشته یا برنامه هایی که به تازگی از آن استفاده کردند به صورت Shortcut دسترسی داشته باشند. همچنین این Slide Bar به کاربر این امکان را میدهد که مثلا در هنگام تماشای ویدئویی به برنامه های مختلف دیگر هم دسترسی داشته باشد.


اپ ها در این تبلت هم در منوی شروع و هم در صفحه نمایش قرار دارند بنابراین دسترسی به آنها روی صفحه نمایش کمتر از 2 ثانیه طول میکشد. از دیگر قابلیت های این تبلت اضافه کردن آپشن های گوناگون به صفحه ی منو است.


تعداد shortcut هایی که میتوانند از برنامه ها در منوی صفحه قرار بگیرند محدود هستند.


در کنار Lenevo A8 وجود Lenevo A10 هم با صفحه نمایش بزرگتر و ویژگی های مشابه Lenevo A8 تولید شده است.  تبلت Lenevo A10 هم در اندازه ی 10 اینچی تولید شده است که دوربینی با کیفیت HD و رزولوشن 800*1280 طراحی شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► ASUS و ساخت ارزان ترین ساعت های مچی هوشمند
نسل جدید اندروید معرفی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر