ASUS و ساخت ارزان ترین ساعت های مچی هوشمند

دوشنبه ، 9 تیر 1393 ، 13:30

 


شرکت ASUS اعلام کرده است که قصد تولید ارزان ترین ساعت های مچی هوشمند را دارد. با وجود انواع و اقسامی از این تکنولوژی های پوشیدنی که توسط شرکت های مختلف تولید میشوند و همچنین نصب سیستم عامل اندروید روی این ساعت های مچی هوشمند شرکت ASUS تصمیم گرفته که ارزان ترین این محصولات را تولید کند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت ASUS قصد دارد که با تولید این ساعت های مچی هوشمند با قیمت کمتر این تکنولوژی پوشیدنی را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

 


این در حالی است که رسانه ی خبری TechCrunch که در زمینه ی تکنولوژی فعالیت میکند اعلام کرده که ساعت های مچی هوشمند قیمت بین 99 تا 149 دلار دارد و حداقل قیمت این ساعت ها 50 دلار است که از G watch شرکت ال جی هم کمتر است.
شرکت ASUS اعلام کرده که در ساخت این ساعت های مچی هوشمند از قطعات سخت افزاری جدیدی هم استفاده خواهد نمود که با توجه به قیمت پایین آن کاربردی تر باشد.


این ساعت های مچی هوشمند ارزان قیمت قرار است که در سپتامبر در اروپا رونمایی شود بنابراین در آینده ممکن است یک تکنولوژی هوشمند دیگر با سیستم عامل اندروید و قیمت پایین تولید شود که بتواند با دیگر ساعت های مچی هوشمند که از لحاظ قیمتی هم بالاتر هستند رقابت کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===================

 

► فوتوشاپ در ویندوز فون
تبلت Lenevo A8 با امکانات خوب ◄

مطالب مرتبط
بنر