کاهش قیمت 25 درصدی ipod

چهارشنبه ، 11 تیر 1393 ، 10:33

 


شرکت اپل به تازگی قیمت ipod را کاهش داده است و سعی کرده که این محصولات را با قیمت ارزان تر به بازار عرضه کند. نسخه ی 64 گیگا بایتی ipod که جزء جدیدترین نسخه های این محصول است قیمتی حدود 299 دلار داشته حدوداً 100 دلار کاهش قیمت پیدا کرده است. علاوه بر این نسخه ی 32 گیگا بایتی از 299 دلار به 249 دلار رسیده است. همچنین نسخه ی 16 گیگا بایتی ipod نیز از 299 دلار به 199 دلار رسیده است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت اپل قصد دارد که با کاهش دادن قیمت این محصولات تقریبا تولید آنها را کمتر کرده و به رونمایی از محصولات جدیدتری از ipod بپردازد. و در آینده ipod با تکنولوژی به روز تری را به بازار عرضه کند.


هر دو سال یکبار یک ipod جدید به بازار عرصه میشود برخی بر تحلیل گران بر این باورند که اپل با تمرکز روی گوشی های هوشمند و ساعت های مچی هوشمند کمتر توجه به ipod ها کرده است و به گونه ای تمرکز خود را بیشتر روی گوشی های هوشمند و ساعت های مچش هوشمند قرار داده است.


اپل در ماه های ابتدایی امسال حدوداً 2.5 میلیون ipod فروخته است و این کمترین میزان فروش برای اپل بوده است. از زمان معرفی آیفون یعنی از سال 2007 شرکت اپل به میزان کمتری توانسته ر ها را به فروش برساند.


به طور کلی اپل توانسته با معرفی محصولات جدید تا حدودی در بازار رقابت ها موفق باشد. ipod های اپل با داشتن صفحه نمایش 4 اینچی کاهش قیمت قابل توجهی داشته است که اپل با این کاهش قیمت انواع جدیدتری از آنها را در دست ساخت خواهد داشت تا بتواند نسخه ها و یا مدل های برتری از این محصولات را تولید کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ربات هایی که به اینترنت وصل میشوند!
رونمایی از Xperia Z3 و Xperia Z2 چه زمانی خواهد بود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر