ربات هایی که به اینترنت وصل میشوند!

چهارشنبه ، 11 تیر 1393 ، 13:13


به تازگی ربات هایی ساخته شدند که میتوانند با اتصال به اینترنت به دانسته های خود اضافه کنند. در واقع یادگیری این ربات ها با اتصال به اینترنت بیشتر میشود حتی این ربات ها میتوانند با اتصال به اینترنت مهارتهای بیشتری هم یاد بگیرند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر در کنفرانس بین المللی مهندسان الکترونیک در هنگ کنگ که در زمینه ی رباتیک  فعالیت میکنند دانشمندان علوم کامپیوتر از دانشگاه واشنگتن نشان دادند که رباتها میتوانند با اتصال به اینترنت خیلی سریع و با اثر گذاری بالا مطالب جدید را یاد بگیرند.

 


در اصل اتصال به اینترنت توسط این رباتها باعث ایجاد فضای یادگیری برای مهارت های مختلف میشود. این دانشمندان همچنین نشان داند که رباتها میتوانند با تقلید از انسان به انجام فعالیت های فیزیکی بپردازند.
در واقع رباتها با اتصال به اینترنت میتوانند بهتر و صحیح تر به فعالیت های فیزیکی بپردازند.


در اصل دانشمندان تلاش میکنند که قابلیتهای این ربات ها را افزایش دهند. مثلا رباتها میتوانند با اتصال به اینترنت  نحوه ی عملکرد وسایل الکتریکی مختلف را نیز یاد بگیرند. برای مثال نشان دادن عملکرد یک ماشین ظرف شویی به ربات ها نیاز به تکرار بیش از حد جلسات یادگیری برای نشان دادن چگونگی عملکرد یک ماشین ظرف شویی هنگام شستن ظروف است. در حالی که رباتها با این تکنیک جدید میتوانند با اتصال به اینترنت به صورت کامل تری نحوه ی عملکرد وسایل الکتریکی را یاد بگیرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► تبلیغات شرکت IKEA در اینستاگرام
کاهش قیمت 25 درصدی ipod ◄

مطالب مرتبط
بنر