ممنوعیت استفاده از Google Glass در سینماهای بریتانیا

شنبه ، 14 تیر 1393 ، 12:50

در حالی که هنوز 6 روز از فروش  Google Glass در بریتانیا میگذرد سینما و تئاتر این کشور استفاده از Google Glass را در سینما و تئاتر ممنوع اعلام کرده است. بریتانیا دومین کشوری است که استفاده از Google Glass را ممنوع میکند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوگل نتوانسته هنوز محبوبیت کافی را برای Google Glass بدست بیاورد. البته بریتانیا به طور کلی استفاده از هر نوع تکنولوژی پوشیدنی را در سینما و تئاتر ممنوع اعلام کرده است.
فیل کلپ مدیر عامل صنعت سینمایی بریتانیا بیا نموده که حتی اگر فیلمها هم منعی برای Google Glass نداشته باشند اما استفاده از این تکنولوژی پوشیدنی در سینما ممنوع است.


پیش از این استفاده از Google Glass در سینماهای آمریکا هم ممنوع اعلام شده بود. صنعت سینما چه در آمریکا و چه در بریتانیا معتقد است که به طور کلی Google Glass نباید فروخته شود.


گوگل هم در مقابل این انتقادها و حتی ممنوعیت استفاده از محصولاتش اعلام نموده که: ما به سینماها پیشنهاد میکنیم که نگرانی بابت Google Glass نداشته باشند چون این تکنولوژی پوشیدنی شبیه به گوشی های هوشمند است و سینماها میتوانند قبل از شروع فیلم از افراد بخواهند تا Google Glass را خاموش کنند یا از آن استفاده نکنند.


بیشتر تاثیری که Google Glass روی چشم میگذارد مخصوصا در هنگام تماشای فیلم ممکن است ضعف اصلی این تکنولوژی پوشیدنی باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► رونمایی از تبلت Lenevo A10
امکانات جدید ویندوز فون ◄

مطالب مرتبط
بنر