رونمایی از تبلت Lenevo A10

شنبه ، 14 تیر 1393 ، 13:18

 

شرکت Lenevo  که قبلا تبلت 7 و 8 اینچی را تولید نموده بود حال نوع جدیدی از محصول خود یعنی Lenevo A10 را که دارای صفحه نمایش 10اینچی است رونمایی کرده است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Lenevo A10 نسبت به دیگر تبلتهای قبلی تولید این شرکت داراری صفحه نمایشی با رزولوشن 800*1280 است و کیفیت اسپیکرهای بالاتری دارد همچنین اندروید این تبلت 4.2 است.

 


تنها ضعف این تبلت کمبود صفحه نمایش ها برای اپ هایی است که در آن وجود دارد در واقع دسته بندی و مرتب کردن اپها باید در یک فولدر صورت بگیرد. یکسری از اپها هم در این تبلت وجود دارند که از قبل نصب شده اند اما نیاز به ارتقا دارند.


Lenevo A10 دارای اسپیکرهای قدرتمندی است که در کنار صفحه نمایش قرار گرفته است. صفحه نمایش هم دارای وضوح بالایی است و رنگها کاملا شفاف نمایش داده میشوند.


این تبلت دارای دوربین 5 مگا پیکسل است و البته یک دوربین 2 مگا پیکسلی هم دارد. تبلت Lenevo A10 میتواند باتری را برای مدت زمان نسبتا خوبی حفظ کند اما برای کسانی که دائما از تبلت خود استفاده نمیکنند مناسب است.


بدنه این تبلت از جنس پلاستیک خیلی نرمی است و رنگ آن هم آب تیره است اما شباهتی به بدنه ی Nexus 7 ندارد. در لبه ی سمت چپ جایگاه کارت حافظه است.


این تبلت به طور کلی عملکرد خوبی دارد همچنین از لحاظ مرورگر وب و حتی بازی ها هم دارای گرافیک بالاست.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================


► درآمد بالای چاپ کتاب با فروش آنلاین
ممنوعیت استفاده از Google Glass در سینماهای بریتانیا ◄

مطالب مرتبط
بنر