تبلت Lenova Yoga 2

يكشنبه ، 15 تیر 1393 ، 13:12


تبلت Ultra محصول Lenova مجهز به ویندوز 8.1 است. این تبلت دارای صفحه نمایش 13 اینچی است. از ویژگی های این تبلت میتوان به رزولوشن بهتری که دارد نسبت به Lenova Yoga 13 اشاره نمود. رزولوشن تبلت Lenova Yoga 2 1080*1920 است.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این تبلت دارای عمر باتری طولانی مدت است اما از لحاظ اندازه و وزن تقریبا شبیه به Lenova Yoga 13 است و همچنین حافظه ی 8 گیگا بایتی از دیگر ویژگی های این تبلت است. این مدل نسبت به Lenova Yoga 13  در رقابت هم هست.
در حال حاضر قیمت مشخصی برای این تبلت مشخص نشده است اما قرار است که در وب سایت Lenova Australia در مورد قیمت این تبلت جدید هم توضیحاتی در اختیار کاربران قرار بگیرد.


این تبلت که در دو نسخه ی نارنجی و مشکی تهیه شده است از لحاظ وزن و اندازه کاملا استاندارد است به طوری که حمل و نقل آن به سادگی انجام میشود اما در کل جزء تبلت های خوش دست نیست. بدنه ی تبلت از جنس پلاستیک است اما نمای مخملی دارد.


وقتی که صفحه نمایش این تبلت 190 درجه باز میشود کیبورد و پد تاچ این تبلت به صورت اتوماتیک قفل میشود تا از برخورد غیر عمدی دست با دکمه های کیبورد جلوگیری شود. همچنین این تبلت دارای یک لولای است که با قابلیت حرکت 360 درجه انعطاف پذیری خوبی را برای این تبلت ایجاد نموده است. شرکت Lenova اعلام کرده است که باتری این تبلت میتواند تا 8 ساعت باتری را حفظ کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اپ ساعت های مچی هوشمند در Google Play
امکانات جدید توییتر ◄

مطالب مرتبط
بنر