افزایش میزان تبلیغات گوشی های هوشمند

دوشنبه ، 16 تیر 1393 ، 13:02

 


طبق تحقیقات بازار در آمریکا تبلیغات گوشی های هوشمند در سال جاری رشد 83 درصدی داشته است. همچنین تبلیغات گوشی های هوشمند یکی از بزرگترین تبلیغات تا پایان سال 2014 خواهد بود و بعد از گوشی های هوشمند تلویزیونها بیشترین میزان تبلیغات را به خود اختصاص میدهند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر هزینه هایی که بابت تبلیغات گوشی های هوشمند در آمریکا پرداخت میشود تا 83 درصد رشد داشته و حدوداً هزینه ای بالغ بر 17.7 میلیارد دلار را به خود اختصاص میدهد چون در آمریکا بیشترین میزان تبلیغات به گوشی های هوشمند و تبلت ها اختصاص دارد.

 


این تبلیغات در سال 2013 به 9.7 میلیارد دلار رسید و همچنین در سال 2012 هم حدود 4.4 میلیارد دلار تخمین زده شده بود.  احتمالا تا سال 2018 تبلیغات گوشی های هوشمند دومین تبلیغات وسیع و بزرگ در جهان محسوب خواهد شد. احتمال میرود که همچنین دیگر وسایلی مثل رادیو، روزنامه ها، مجلات و دیگر لوازم مختلف الکترونیکی با کاهش میزان تبلیغات یا حتی از دست دادن بازار تبلیغات در آینده را داشته باشند.


تحقیقات بازار در آمریکا پیش بینی میکند که تا سال 2018 هزینه ی کلی تبلیغات رسانه ای تا 221 میلیارد دلار خواهد رسید. بزرگترین شرکت هایی که از همه بیشتر تبلیغات دارند گوگل و فیسبوک هستند. شرکت گوگل طبق محاسبات انجام شده تقریبا 10 درصد از تمام هزینه های تبلیغاتی در آمریکا را به خود اختصاص میدهد و بنابراین باید تا پایان سال جاری سهام شرکت خود را نیز افزایش دهد. فیسبوک هم در سال های اخیر هزینه های زیادی را بابت تبلیغات پرداخت نموده است اما با این همه باز هم میزان تبلیغات آن به تبلیغات گوگل نرسیده است و احتمالا شرکت گوگل باید میزان سهام خود را هم با توجه به این حجم از تبلیغات افزایش دهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► سود دهی بالای HTC one
اپ ساعت های مچی هوشمند در Google Play ◄

مطالب مرتبط
بنر