فشار رقابتی بر سامسونگ

پنجشنبه ، 19 تیر 1393 ، 05:28

 


سامسونگ با تولید محصولات متنوع و تکمیل کردن بازار جهانی از محصولات خود در حال حاضر فشار رقابتی بالایی را احساس میکند. شرکت سامسونگ بیشتر از بابت درآمد زایی خود در نیمه ی دوم سال 2014 نگرانی هایی دارد این شرکت نگران کاهش میزان درآمدزایی است که در سال گذشته هم تقریبا با سود دهی کمتری مواجه بود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ در سال گذشته با نوسانات زیادی از لحاظ درآمد زایی مواجه بود اما با وجود این نوسانات در نیمه ی سوم سال توانست سود دهی خوبی داشته باشد. سامسونگ تلاش زیادی برای ارائه محصولات متنوع با کیفیت بالا میکند.


علی رغم این تلاشهای سامسونگ برای تولید محصولات بهتر در حال حاضر این شرکت اعلام کرده است که تقاضا برای گوشی های هوشمند ساخت این شرکت در اروپا و چین با افت مواجه شده است همچنین این افت تقاضا در مورد تبلتها نیز وجود دارد.


سامسونگ با وجود این تغییرات و نوسانات در تقاضا فشار رقابتی زیادی را برای خود پیش بینی میکند. بازار چین برای محصولات سامسونگ شرکت Xiaomi را یک رقیب جدید و قدرتمند میدانند بنابراین سامسونگ به دنبال راه حلی برای موفقیت در این بازار رقابتی است.


تلاش سامسونگ برای موفق شدن در این زمینه افزایش جذب مشتری و بازاریابی است البته این یکی از راهکارهای سامسونگ است این شرکت میتواند با ایجاد یک تجارت دیگر در کنار تجارت اصلی خود مثلا تولید و ساخت صفحه نمایش ها در این صنعت موفق تر عمل کند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► فروش میلیونی Xiaomi
اپل موفقیت هایش را سانفرانسیسکو جشن گرفت ◄

مطالب مرتبط
بنر