طراحی آیفون 6 چگونه خواهد بود؟

پنجشنبه ، 19 تیر 1393 ، 10:15

در مورد طراحی آیفون بعدی محصول شرکت اپل هنوز طراحی مشخصی اعلام نشده است. خود شرکت اپل هم هنوز تردیدهایی در مورد طراحی این محصول جدید خود دارد رسانه های خبری در چین طراحی جدیدتر و منحصر بفردتر آیفون 6 را اعلام کردند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر وجود طراحی جدید در پنل اپل مخصوصا در قسمت پشتی این گوشی هوشمند از دیزاین جدید محسوب خواهد شد. اما برخی از طراحان شرکت اپل با این تغییر در طراحی موافق هستند چون قرار است در طراحی جدید از یکسری از نوارهایی که شبیه به شیار هستند در پنل قسمت پشتی آیفون 6 استفاده شود.


همچنین تغیرات دیگری که قرار است به آیفون 6 اضافه شود لوگوی خود اپل در قسمت پشت آیفون است این لوگو دارای دو قسمت سایه روشن یعنی دارای دو رنگ سفید و مشکی خواهد بود.


اپل قصد دارد که در آیفون 6 از صفحه نمایش منحنی شکل استفاده کند احتمالا در هفته های آینده طراحی جدید آیفون 6 رونمایی خواهد شد اما رونمایی اصلی این گوشی هوشمند احتمالا در ماه سپتامبر خواهد بود. اپل سعی دارد که آیفون 6 را نازک تر از محصولات قبلی خود تولید کند سیستم عامل این گوشی هوشمند هم با توجه به جدیدترین سیستم عامل ها احتمالا IOS 8 خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► تلاش بلک بری برای تغییر شکل ظاهری گوشیهای هوشمند
رونمایی از LG G Pad ◄

مطالب مرتبط
بنر