رونمایی تکنولوژی جدید ال جی برای کودکان

شنبه ، 21 تیر 1393 ، 13:21

 


ال جی تولید تکنولوژی های پوشیدنی جدیدی را تولید نموده است که مخصوص کودکان هستند. این تکنولوژی های پوشیدنی شبیه به ساعتهای مچی هوشمندی است که تقریبا کاربران زیادی را هم به خود جذب کرده است. محصول جدید ال جی دستبندهای هوشمندی است که مخصوص کودکان طراحی شده است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این دستبندهای هوشمند دارای این قابلیت هستند که هنگام استفاده ی کودکان از آنها والدین میتوانند از موقعیت کودکان و اینکه در حال حاضر در حال بازی یا تفریح هستند را مشخص کنند. ال جی پس از تولید ساعت های مچی G Watch که در سر تا سر دنیا فروخته میشود این تکنولوژی پوشیدنی جدید را هم رونمایی کرده است.


این النگوها یا دستبندهای هوشمند KizOn نام دارد. که البته بیشتر برای والدین طراحی شده تا کودکان چون کودکانی که هنوزه به سن مدرسه نرسیده اند میتوانند با این دستبندها موقعیت خود را به والدین نشان دهند. این دستبندها میتوانند با استفاده از GPS و وای فای مثل یک گوشی هوشمند یا تبلت عمل کنند بنابراین والدین به سادگی میتوانند از این دستبندها برای مراقبت از کودکان استفاده کنند.


همچنین این تکنولوژی پوشیدنی امکان برقراری ارتباط بین والدین با کودکان را ایجاد میکند این محصولات جدید از جذابیت های ظاهری خوبی هم برای جذب بیشتر استفاده کرده اند در حال حاضر این محصولات در آمریکای شمالی و اروپا به فروش میرسند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► نسل جدید هدفونها
تلاش بلک بری برای تغییر شکل ظاهری گوشیهای هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر