تلاش گوگل برای اتمام پروژه ی تانگو تبلتها

يكشنبه ، 22 تیر 1393 ، 11:42


گوگل برای اتمام پروژه ی تانگو تبلتهای 3 بعدی تلاش زیادی میکند و در حال سرعت دادن به اتمام این پروژه ی دو ساله است. پس از شرکت اپل گوگل هم توانست خود را به عنوان یک شرکت برتر در تولید محصولاتی با ویژگی های منحصر بفرد به کاربران نشان دهد.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوگل و تیم ATAP که برای تولید و ساخت این تبلتهای سه بعدی در نظر گرفته شده اند در حال تلاش برای سرعت دادن به اتمام این پروژه هستند و گوگل مدت زمان کوتاهی را به این پروژه اختصاص داده و از اعضای تیم ATAP خواسته تا به روند کاری شان سرعت ببخشند.


تیم ATAP تقریبا یک سال و نیم است که روی این پروژه کار میکنند در این پروژه طراحان زیادی وجود دارند مثلا Jason Stone و Vincet Pascul و قصد دارند تبلتی را تولید کنند که شبیه به هیچ تبلت دیگری نیست.


این پروژه که تانگو نام دارد هدفش ایجاد تکنولوژی است که به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند با استفاده از یک تبلت نقشه های 3 بعدی ایجاد کنند و همچنین این تکنولوژی مجهز به دوربینهای بسیار قدرتمند نیز هست بنابراین این پروژه به کار خود سرعت داده تا بتواند در طول 2 سال آن را رونمایی کند که از اتمام این پروژه تنها 5 ماه دیگر باقی مانده است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ال جی صفحه نمایش های انعطاف پذیر تولید میکند
نسل جدید هدفونها ◄

مطالب مرتبط
بنر