نسل جدید هدفونها

يكشنبه ، 22 تیر 1393 ، 13:12


هدفونها اغلب در سایزهای خیلی کوچک تولید میشوند اما این نسل جدیدی از هدفونها در اندازه های بزرگتر تولید شده و قابلیت های بیشتری دارند. این هدفونها از کیفیت بالایی برای پخش صدا برخورداند و همچنین میتوانند از وایرلس هم استفاده کنند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این هدفونها دارای قابلیت تنظیم صدا توسط کاربران هستند و همچنین از 6 میکروفون در آنها استفاده شده است. همچنین کنترل صدا هم میتواند توسط کاربران تنظیم شود. این هدفونها را میتوان برای استودیو هم استفاده نمود چون قابلیت پخش صدا از روی استیج را هم دارند.

 


همچنین اگر از سیستم عامل اندورید و یا IOS استفاده کنیم با استفاده از اپ های مختلفی که برای موسیقی طراحی شده اند میتوانیم قابلیت این هدفون را برای گوش دادن به موسیقی بالا ببریم.


این هدفون ها دارای USB هم هستند و همچنین یک کابل 305 میلی متری دارند همچنین میتوان از این هدفون ها برای صحبت با گوشی های هوشمند هم استفاده نمود و مثل هندزفری ها میتوان برای صحبت با گوشی های هوشمند از این هدفونها استفاده کرد.


قیمتی که برای این هدفون ها در نظر گرفته شده است حدود 499 دلار می باشد البته این هدفونها هنوز کاملا برای فروش در دسترس کاربران قرار نگرفتند و احتمالا در بهار سال آینده به فروش میرسند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تلاش گوگل برای اتمام پروژه ی تانگو تبلتها
رونمایی تکنولوژی جدید ال جی برای کودکان ◄

مطالب مرتبط
بنر