ال جی صفحه نمایش های انعطاف پذیر تولید میکند

دوشنبه ، 23 تیر 1393 ، 05:31

 


شرکت ال جی قصد دارد صفحه نمایش های 18 اینچی را تولید کند که قابل انعطاف هستند این صفحه نمایش ها به حدی منعطف هستند که میتوان آنها را به شکل دورانی درآورد.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت ال جی قصد دارد که اندازه ی این صفحه نمایش های انعطاف پذیر را به 60 اینچ هم برساند. این صفحه نمایشها جزء صفحه نمایش های منحنی شکل مثل LG G Flex و یا Galaxy Round سامسونگ هستند اما این دسته از صفحه نمایشهای جدید بسیار انعطاف پذیرند.

 


ال جی این بار برای تولید این صفحه نمایش ها از پنل OLED استفاده نموده است تا انعطاف پذیری این صفحه نمایش ها را بالا ببرد. در حال حاضر نمونه ای از این صفحه نمایش ها رونمایی شده است که دارای رزولوشن 810*1200 است.


نازکی این صفحه نمایش ها قابلیت انعطاف پذیری آنها را بالا میبرد ال جی این صفحه نمایش ها را طوری طراحی کرده است که کیفیت وضوح تصویری بالایی دارند و تصاویر را خیلی خوب نمایش میدهند.


شرکت SVP که متعلق به شرکت ال جی است و صفحه نمایش های محصولات ال جی را تولید میکند اعلام کرده است که تا سال 2017 ال جی صفحه نمایش های Ultra HD که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند را با پنل OLED تولید خواهد نمود که بیش از 0 اینچ اندازه دارند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► امکانات Google Map روی IOS
تلاش گوگل برای اتمام پروژه ی تانگو تبلتها ◄

مطالب مرتبط
بنر