استفاده راحت از اپ ها در تکنولوژی های پوشیدنی

دوشنبه ، 23 تیر 1393 ، 13:15

 


تکنولوژی های پوشیدنی اندروید مثلا ساعت های مچی هوشمند دارای اپ های بسیار متنوع و گوناگون هستند اما نوع Mini آنها بهتر از دیگر انواع آن میتواند دسترسی و نصب اپ را برای کاربران راحت تر کند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوگل در طراحی تکنولوژی های پوشیدنی که سیستم عامل اندروید دارند سعی نمود تا طراحی این تکنولوژی های پوشیدنی شباهتی به طراحی گوشی های هوشمند نداشته باشد چون گوگل معتقد است که این تکنولوژی های پوشیدنی با صفحه نمایش کوچکی که دارند نمیتوانند شبیه به یک گوشی هوشمند عمل کنند.

 


اما در حال حاضر نسل جدید از اپها توسط توسعه دهندگان تولید میشوند که میتوانند قابلیتهای زیادی داشته باشند این قابلیتها به کاربردی شدن تکنولوژی های پوشیدنی می افزاید و البته این اپها در تکنولوژی پوشیدنی اندروید Mini بهتر از دیگر انواع آن قابل دسترس و استفاده هستند.


مثلا اپ هایی مثل Lyft، Duolingo یا دیگر اپها وجود دارند که شما میتوانید آنها را روی Wear Mini نصب کنید. همچنین یک  اپ هم برای این تکنولوژی های پوشیدنی طراحی شده است که با استفاده از آن میتوان به دیگر اپها دسترسی پیدا کرد چون شامل لیستی از انواع اپ ها هستند. این اپها در Google play  نیز قابل دسترسی کاربران هستند و میتوان آنها را دانلود نمود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► صفحه نمایش هایی از جنس یاقوت
اپ Tap با خلاقیتی جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر