اپ Tap با خلاقیتی جدید

سه شنبه ، 24 تیر 1393 ، 09:41


اپ Tap یک اپ جدیدی است که با استفاده از آن کاربران میتوانند با دو ضربه ی کوچک روی گوشی هوشمند خود حتی وقتی که گوشی در جیب قرار گرفته است دوستان خود را صدا بزنند یا اینکه مثل پیامک و یا تماس با دوستان خود ارتباط برقرار کنند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اپ Yo نیز تقزیبا شبیه به اپ Tap است اما با اپ Tap فقط کاربران میتوانند برای دوستان خود نوتیفیکیشن بفرستند و قابلیت دیگری ندارد. اما اپ Tap یک اپ جدیدتری است که قابل استفاده برای آیفون و اندروید است که با استفاده از آن شما میتوانید موقعیت خود را با دو ضربه ی کوچک روی گوشی هوشمند خود به دوستان تان اعلام کنید.

 


حتی اگر گوشی هوشمند روی میز و یا در جیب باشد میتوانید  از این اپ استفاده کنید طراحی این اپ به گونه ای است که مثلا موقع صرف شام و یا حاضر شدن غذا را میتواند با استفاده از آن به دوستان خود اعلام کنید و این به صورت یک نوتیفیکیشن روی صفحه نمایش گوشی هوشمند قرار میگیرد و بعد از 10 دقیقه این نوتیفیکیشن از روی صفحه نمایش حذف میشود.


کمپانی تولید  کننده اپ Tap این اپ را سریعترین اپ برای ارسال پیامک و نوتیفیکیشن میداند این اپ جزء اپهایی با سرعت بالاست که کاربران با استفاده از آن میتوانند برای دوستان خود در کمترین زمان پیامک بفرستند.


این اپ شبیه به اپ  Knock‌نیز هست اپ Knock در سال گذشته برای Mac و آیفون مورد استفاده قرار گرفته بود که با استفاده از آن کاربران میتوانستند صفحه نمایش گوشی های هوشمند و یا تبلت خود را قفل کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► استفاده راحت از اپ ها در تکنولوژی های پوشیدنی
Z3گوشی جدید سونی با ظاهری متفاوت ◄

مطالب مرتبط
بنر