تاخیر گوشی های Tizen سامسونگ

سه شنبه ، 24 تیر 1393 ، 12:59


شرکت سامسونگ Z یک شرکت کره ای است که که از نرم افزار Tizen برای تولید گوشی های هوشمند استفاده میکند. برنامه ریزی جدید سامسونگ برای معرفی و فروش گوشی های هوشمند Tizen به تاخیر افتاده است سامسونگ قرار بود که این محصولات را در مسکو رونمایی کرده و به فروش برساند اما تاخیر او در این برنامه ریزی احتمالا فروش گوشی های هوشمند Tizen را در آینده ی نزدیک خواهد داشت
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر روسیه از گوشی های هوشمند Tizen رونمایی کرده است اما هنوز برنامه هایی که برای فروش این محصول وجود دارد و همچنین برای توسعه ی برخی از برنامه های این گوشی نیمه تمام است.

 

 


سامسونگ بیشتر به دنبال یک بازار فعال برای فروش این محصولات است به همین دلیل پس از اینکه در سال گذشته در ژاپن با بازار ضعیفی مواجه شد از بازار روسیه برای فروش محصولاتش استفاده کرد و این پروژه را به روسیه داد چون معتقد است که بازار روسیه توانایی بهتری برای فروش این محصولات دارد. اما هنوز هم سامسونگ برای فروش این محصولات تاخیر دارد.


سامسونگ قرار بود که این هفته پروژه ی خود را در مسکو افتتاح کند سامسونگ خود این گوشی های هوشمند Tizen را یک فن آوری و خلاقیت جدید حتی نسبت به تبلت و گوشی های هوشمند میداند. این فن آوری جدید حتی در تولید دوربینهای سامسونگ، تلویزینها و ساعت های مچی هوشمند هم مورد استفاده قرار گرفته است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► احتمال غیبت محصولات بلک بری در سال 2015
صفحه نمایش هایی از جنس یاقوت ◄

مطالب مرتبط
بنر