اپ های تکنولوژی های پوشیدنی در دسترس کاربران

چهارشنبه ، 25 تیر 1393 ، 13:20

 


برای کاربران ساعت های مچی هوشمند اپ و برنامه های کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت ال جی و گوگل  و سامسونگ برای تولید این ساعت های مچی با یکدیگر رقابت میکنند و حال برای تولید این اپها و در دسترس بودن راحت آنها برای کاربران این شرکت ها تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و خلاق ترین اپ را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر استفاده از اپها در تکنولوژی های پوشیدنی با اپ هایی که در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار میگیرد متفاوت است.

 


برای اپ ساعت های مچی هوشمند لازم به دانلود اپ نیست بلکه کاربران ابتدا باید اندروید گوشی هوشمند خود را با اندروید ساعت مچی هوشمند تنظیم و هماهنگ کرده تا اندروید گوشی هوشمند با ساعت مچی هوشمند یکسان شود پس از آن اپ هایی که با ساعت مچی هوشمند سازگاری داشته باشند خود به خود روی آن نصب میشوند.


بنابراین کاربران میتوانند راحت تر به اپها دسترسی پیدا کنند چون نیازی به دانلود اپ ها ندارند و هر زمان که گوشی هوشمند را ارتقا دهید ساعت های مچی هوشمند نیز میتوانند ارتقا یافته و اپهای جدیدتری داشته باشند. اپهای اندروید در Google Play قابل دسترسی هستند که میتوان از آنها برای گوشی های هوشمند نیز استفاده نمود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► دغدغه های جدید اپل برای طراحی آیفون 6
احتمال غیبت محصولات بلک بری در سال 2015 ◄

مطالب مرتبط
بنر