ورژن اندورید برای اپ ویدئوها در Amazon

دوشنبه ، 30 تیر 1393 ، 13:22

 


شرکت Amazon یکسری اپ جدید برای ورژن اندورید در نظر گرفته است که این اپ ها ویدئویی هستند. وب سایت Amazon در زمینه ی موسیقی و ویدئو فعالیت زیادی میکند و البته به تولید محصولاتی مثل گوشی هوشمند و تبلت و... نیز میپردازند اما در زمینه ی اپها سعی دارد که با معرفی محصولات جدید کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

 


به گزارش گروه خبیر بانکی دات آی آر وب سایت Amazon هنوز اعلام نکرده است که اپهای ویدئویی که با سیستم عامل اندورید سازگاری دارند برای گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار میگیرند یا تبلتها. مدیر فروش و بازاریابی Amazon اعلام کرده است که به زودی این اپها در دسترس کاربران قرار میگیرد.


وب سایت Amazon قرار است که در آمریکا و بریتانیا روی این اپها کار کند و این اپها قرار است که با Netflix به رقابت بپردازند. همچنین Amazon برای تولید این اپها که در دیگر محصولات این شرکت مورد استفاده قرار بگیرند نیز تلاش زیادی میکند تا کاربرد آنها گسترش یابد.


همچنین این اپهایی که برای سیستم عامل اندروید طراحی و تولید میشوند در  Kindle‌نیز مورد استفاده قرار میگیرند. مدیر فروش و بازاریابی این وب سایت اعلام کرده است با معرفی این اپهای جدید امکانات Amazon بیش از پیش افزایش می یابد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گلگسی نوت 4 قادر به اندازه گیزی اشعه ماوراء بنفش
طراحی جدید ATIV Book 9 ◄

مطالب مرتبط
بنر