گلگسی نوت 4 قادر به اندازه گیزی اشعه ماوراء بنفش

سه شنبه ، 31 تیر 1393 ، 10:23


سامسونگ برای ایجاد ویژگی هایی به محصولاتش که بتوانند از سلامتی افراد محافظت کنند مثل اپ های سلامتی تلاش میکند و این ویژگی جدید گلکسی نوت 4 یک ویژگی منحصر بفرد است که قرار است در آینده به گوشی های هوشمند اضافه شود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ از سنسورهایی در گوشی هوشمند خود استفاده نموده است که میتوانند اشعه ماوراء بنفش را اندازه بگیرند. سامسونگ پیش از این برای تولید اپ سلامتی تلاش نموده و در نسل جدید از گلکسی نوت ها یک سنسور به این گوشی هوشمند اضافه میکند.

 


سامسونگ گوشی هوشمند بعدی خود را که به نوعی فبلت محسوب میشود به سنسور اندازه گیری اشعه ماوراء بنفش مجهز نموده است. در این صورت سامسونگ با تولید گلکسی نوت 4 میتواند میزان اندازه و مقدار اشعه ماوراء بنفش را به کاربران نشان دهد سامسونگ از یک اپ هم برای نمایش میزان اشعه ماوراء بنفش و درج اندازه آن از کم تا زیاد استفاده نموده است.


برای اندازه گیری اشعه ماوراء بنفش با گلکسی نوت 4 کاربران باید این گوشی هوشمند را تا 60 درجه بچرخانند به صورتی که قسمت پشت گوشی رو به سمت خورشید باشد. این گوشی هوشمند جدید احتمالا تا ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► همکاری اپل و IBM برای تجارت اپها
ورژن اندورید برای اپ ویدئوها در Amazon ◄

مطالب مرتبط
بنر