همکاری اپل و IBM برای تجارت اپها

سه شنبه ، 31 تیر 1393 ، 12:47


دو شرکت اپل و IBM برای تجارت اپهای IOS با یکدیگر همکاری میکنند. اپل با این همکاری یکی از تجارتهای بسیار بزرگ را برای شرکت خود ایجاد نموده است. همچنین IBM هم از کارشناسان و متخصصان خود در صنعت تکنولوژی برای تولید اپهای جدید در سیستم عامل IOS استفاده نموده است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر دو شرکت اپل و IBM اعلام کردند که یک همکاری تجاری بزرگ را برای این دو شرکت ایجاد کردند که در این همکاری بزرگ برای تولید اپ های بسیار منحصر بفرد برای سیستم عامل IOS و به وجود آوردن یک صنعت در این زمینه تلاش میکنند.


این معامله البته از خیلی از جنبه ها تاثیر گذاری داشته است چون با شکل گیری صنعتی که مخصوص به تولید اپها باشد قطعا سهام IOS  اپل را نسبت به سهام اندروید گوگل با بهبود همراه خواهد نمود. شرکت IBM  هم برای این همکاری از خدمات مختلفی استفاده میکند تا تولید اپها بیشتر شوند.


همچنین در این معامله ی تجاری بزرگ اپل یک شریک تجاری بزرگ را به خود اختصاص داده است بدون اینکه برای این همکاری از بازار تجاری کمک بگیرد. دو شرکت اپل و IBM برای تولید اپهایی که متعلق به آیفون و آی پد باشد با یکدیگر همکاری تجاری خواهند داشت که برای سیستم عامل IOS مورد استفاده قرار میگیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► استفاده از دوربین 13 مگا پیکسلی در آیفون6
گلگسی نوت 4 قادر به اندازه گیزی اشعه ماوراء بنفش ◄

مطالب مرتبط
بنر