اپل 70 تا 80 میلیون آیفون 6 تولید میکند

پنجشنبه ، 2 مرداد 1393 ، 09:17

 


اپل از تولید کنندگان خود خواسته تا آیفون 6 را به تعداد 70 تا 80 میلیون برسانند. همچنین قرار است صفحه نمایش این گوشی هوشمند جدید بزرگتر از انواع قبلی آن باشد. در واقع اپل با تولید آیفون 6 گام بزرگی را هم در تولید صفحه نمایش های بزرگتر و هم در تولید این محصول به تعداد بالا بر می دارد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تولید 5S  و 5C محصول شرکت اپل در سال گذشته بین 50 تا 60 میلیون بوده است. و البته این دو گوشی هوشمند هر دو هم برای فروش و هم برای فرستادن به کشورهای دیگر آمادگی لازم را داشتند. با این حال محصول جدید اپل با ویژگی های جدیدی که در سخت افزار خود دارد توجه خیلی از کاربران را به خود جلب نموده است.


صفحه نمایش از جنس یاقوت، دوربین با کیفیت بالا و ساختار بهتر و با کیفیت تر از ویژگی هایی است که اخیرا در مورد آیفون 6 منتشر شده است. هدف تولید کنندگان اپل بالا بردن میزان فروش و تولید آیفون 6 نسبت به گوشی های هوشمند قبلی محصول این شرکت است.


روزنامه های متعددی از جمله United Daily News هم به تولید آیفون 6 با تعداد بالا در ماه می گذشته اشاره کرده بود. دیگر گزارشات منتشر شده 6 به همکاری تولید کنندگان و ابزارهای تولیدی برای ساخت نسل جدید از آیفون اشاره میکنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► یاهو شرکت Flurry را میخرد
رباتهایی که به تعداد انگشتان دست اضافه می کنند! ◄

مطالب مرتبط
بنر