لینکدین شرکت Bizo را میخرید

شنبه ، 4 مرداد 1393 ، 10:39

 


لینکدین قصد دارد امکانات خود را گسترش دهد به همین دلیل شرکت Bizo را میخرد. شرکت Bizo یک کمپانی بازاریابی تجاری است که لینکدین با خریدن آن میزان تبلیغات را افزایش میدهد.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر لینکدین در بیانیه ای اعلام کرده است که برای خرید کمپانی Bizo حدود 175 میلیون دلار هزینه خواهد کرد. شرکت Bizo یک کمپانی است که با ایجاد یک تکنولوژی جدید برای تبلیغات و نمایش آن روی مصرف کنندگان تمرکز میکند.

 


لینکدین معتقد است تکنولوژی که Bizo برای تبلیغات استفاده میکند درآمد زایی زیادی را ایجاد خواهد کرد بنابراین 90 درصد این معامله سود دهی خواهد داشت. لینکدین با خرید این شرکت اولین رسانه اجتماعی خواهد بود که برای تبلیغات هزینه و برنامه ریزی میکند.


مثلا شرکت توییتر در ماه ژوئن اعلام کرده بود که قصد دارد TapCommerce را که یک شرکت فعال در زمینه ی تکنولوژی تبلیغات گوشی هوشمند است خریداری کند تا توانایی دیگر شرکت ها برای خرید محصولاتی مثل گوشی های هوشمند در توییتر افزایش یابد.


همچنین  Pinterest‌هم از متخصصان در زمینه ی تبلیغات استفاده کرده است تا محتوی وب سایتش بهتر شود همچنین فیس بوک توانست آپشن تبلیغات را برای توسعه دهندگان اپ گوشی های هوشمند گسترش دهد.


لینکدین معتقد است تکنولوژی که Bizo برای تبلیغات استفاده میکند میتواند به افزایش میزان تبلیغات در این رسانه ی اجتماعی کمک کند بنابراین با خرید Bizo لینکدین به امکانات خود افزوده و میتواند درآمد زایی بیشتری هم داشته باشد. لینکدین تجارت تبلیغات را با خرید Bizo افزایش میدهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► کفش های هوشمند!
تلویزیون های 105 اینچی سامسونگ با قیمت بسیار بالا ◄

مطالب مرتبط
بنر