تلویزیون های 105 اینچی سامسونگ با قیمت بسیار بالا

شنبه ، 4 مرداد 1393 ، 13:14

 


یکی از ویژگی های تلویزیونهای 4K صفحه نمایش بزرگ آن است شرکت سامسونگ با تولید تلویزیونهای 4K با قیمت های بسیار بالا با دیگر شرکتهای تولید کننده رقابت میکند. اما تلویزیون 105 اینچی 4K سامسونگ دارای صفحه نمایش منحنی شکل است صفحه نمایش های منحنی جدیدترین تکنولوژی در تولید صفحه نمایش ها است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این تلویزیون ها 120000 دلار قیمت دارند. سامسونگ با این قیمت بسیار بالایی که برای تلویزیون 4K قرار داده است تقریبا شانس خرید آن را برای افراد ثروتمند هم کاهش داده است و با این قیمت بالا این تلویزیونها را حتی در خانه های ثروتمندان هم نمیتوان دید.

 


تقریبا میتوان گفت این محصول مصرف کننده ای به تعداد اندک هم ندارد و جزء محصولاتی نیست که هر روز از آن خریداری شود البته سامسونگ هنوز تولید این تلویزیونهای 4K را به تعداد بالا شروع نکرده است و بیشتر یک نمونه از آنها را معرفی کرده است و حتی برای تولید نمونه ی دیگر باید آن را سفارش داد.


با این تلویزیونها تجربه ی تماشای برنامه های مختلف و نمایشها در تئاتر در منزل برای مصرف کنندگان تداعی میشود. این تلویزیون ها حدود 11 میلیون پیکسل دارند سامسونگ کارشناسان و مهندسان خود را در اختیار خریداران این محصول قرار داده و خریداران میتوانند در هنگام خرید این محصول تمام سوالات خود را در مورد جزئیات این تلویزیون از کارشناسان سامسونگ بپرسند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► لینکدین شرکت Bizo را میخرید
دستبند های هوشمند Xiaomi با قابلیت منحصر بفرد ◄

مطالب مرتبط
بنر