رونمایی از Sony Xperia M2

يكشنبه ، 5 مرداد 1393 ، 13:22

 


محصول جدید دیگری از سونی در رونمایی شده است که با طراحی جذاب یک گوشی هوشمند اندرویدی با ظاهر شفاف و براق است. البته رزولوشن صفحه نمایش این محصول چندان بالا نیست و البته ورژن اندروید آن هم قدیمی می باشد. از لحاظ صفحه نمایش این گوشی از Xperia Z که فول HD است ضعیف تر است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Xperia M2 دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی است و همچنین پردازنده ای با سرعت 1.2 گیگا هرتز دارد. دوربین این گوشی هوشمند با کیفیت 8 مگا پیکسل تولید شده است.

 


این گوشی هوشمند در حال حاضر در بریتانیا قابل فروش است که با قیمت 230 پوند به فروش میرسد شرکت سونی هنوز از دسترسی به این گوشی هوشمند در آمریکا، آسیا و استرالیا اخباری منتشر نکرده است. این گوشی هوشمند نیز مثل دیگر گوشی های سری Xperia دارای طراحی های مشابه برای قسمت جلو و پشت گوشی است. همچنین اسپیکرهای آن هم در قسمت پایینی گوشی قرار گرفته است.


گوشی هوشمند Xperia M2 وزنی حدود 148 گرم دارد و ضخامت آن نیز 8.6 میلی متر است. همچنین میزان رزولوشن این گوشی هوشمند 540*960 میباشد که در هر اینچ حدود 299 پیکسل دارد.


این گوشی هوشمند از لحاظ قیمتی با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب تر است البته رزولوشن پایین آن میتواند از ایرادهای اصلی این گوشی هوشمند باشد اما برای کاربرانی که به کیفیت دوربین و صفحه نمایش اهمیت بیشتری میدهند Xperia Z با دوربین بهتر و صفحه نمایش فول HD انتخاب بهتری است.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► جایزه ی گوگل به کاربران Chromcast
کفش های هوشمند! ◄

مطالب مرتبط
بنر