ویژگی LG G Pad چیست؟

دوشنبه ، 6 مرداد 1393 ، 13:00


شرکت ال جی G Pad را نازک طراحی کرده است و جذابیتهای ظاهری که این تبلت دارد بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این تبلت صفحه نمایش 10 اینچی دارد و از لحاظ عملکرد جزء تبلت های با کیفیت محسوب میشود. البته عملکرد کند این تبلت در هنگام کار کردن با بازی هایی که گرافیک بالا دارند و همچنین اپ هایی که برنامه ی بیشتری برای نصب دارند از نقاط ضعف این تبلت محسوب میشود.

 

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این تبلت دارای یک پکیج از یکسری نرم افزاهای کاربردی است که مورد استفاده ی کاربران این محصول قرار میگیرد. از دیگر نقاط ضعف این تبلت کندی عملکرد صفحه نمایش در هنگام باز کردن اپ های بزرگتر و یا دانلود چند فایل به صورت همزمان است. اما از لحاظ قیمتی با توجه امکاناتی که G Pad دارد مخصوصا طراحی و دیزاین آن مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.


کاربرانی که دائما از تلبت خود استفاده میکنند بیشتر از دیگر کاربران از G Pad استقبال کردند چون به نسبت دیگر تبلتهایی که وجود دارد توانسته با سبک طارحی خوب و جذاب بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. شرکت ال جی در زمان رونمایی هم در اندازه های 10 اینچی و هم در اندازه ی 7 اینچی این محصول را به نمایش گذاشت اما در حال حاضر این تبلت در اندازه ی 8 اینچ هم به فروش میرسد.


این تبلتها به دلیل نازک بودن در هر سایزی وزن بسیار سبکی دارند بنابراین از نظر حمل و نقل برای کاربران بسیار راحت هستند. بدنه ی تبلت صاف و سیقلی همچنین بسیار براق و شفاف است این تبلت ها در رنگ مشکی هم تولید شده اند.


تبلت G Pad با اندازه ی 10 اینچ بیشتر شبیه به Nexus 10 است و همچنین مدل ضخیم تر آن شبیه به Google Slate است و مدل 7 اینچی G Pad نیز شبیه به Google Nexus Slate است البته این شباهت ها بیشتر ظاهری است.


تبلتG Pad هم مثل خیلی از تبلتها اندروید 4.4.2 دارد همچنین دارای پردازنده ای با سرعت 1.2 گیگا هرتز است. یک گیگ Ram و رزولوشن 800*1280 از دیگر ویژگی های این تبلت محسوب میشود. 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► Nexus بعدی گوگل چیست؟
پرینترهای 3 بعدی امکانات خود را بیشتر میکنند ◄

مطالب مرتبط
بنر