سود دهی کم سامسونگ با فروش گوشی های هوشمند

يكشنبه ، 12 مرداد 1393 ، 09:50

 


سامسونگ در دو سال اخیر با کاهش میزان سود دهی مواجه شده است و این کاهش از زمانی است که فروش گوشی های هوشمند کاهش یافته است. فروش گوشی های هوشمند از راه های اصلی درآمد زایی شرکت سامسونگ است و این میزان کاهش مخصوصا در فروش گوشی هوشمند گلکسی S5 مشاهده شده است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سود دهی سامسونگ به نسب میزان سود دهی که در سال گذشته در همین نیمه از سال داشته است حدود 25 درصد کاهش یافته و این شرکت اعلام کرده است که میزان فروش گوشی های هوشمند و تبلت نسبت به ماه های اخیر افزایش نیافته است و رقابت جهانی که شرکت های مختلف برای گوشی های هوشمند و تبلت دارند میزان رشد و افزایش فروش محصولات را با چالش مواجه نموده است.

 


سامسونگ اعلام کرده است که نیمه ی دوم سال 2014 برای رقابت در فروش بیشتر محصولات باعث ایجاد چالش خواهد شد. البته سامسونگ قصد دارد که در ماه های آینده با رونمایی از Galaxy Note 4 و با ارئه یک محصول جدید میزان فروش محصولات خود را بیشتر کند و این در حالی است که اپل هم با یک محصول جدید قصد دارد که فروش خود را بالا ببرد بنابراین رقابت این دو شرکت بیش از پیش خواهد بود.


سامسونگ معتقد است که معرفی محصولات جدید و تکنولوژی های به روز میتواند به میزان درآمد زایی بیشتر کمک کند البته این شرکت کره ای هنوز در تولید محصولات پیشرو است اما تولید کنندگان چینی مثل هوآوی نیز میزان محصولات خود را دو برابر کرده اند که این میزان رقابت بین شرکت های مختلف در جهان را افزایش میدهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آیا آیفون 6 در ماه اکتبر رونمایی میشود؟
Nexus بعدی گوگل چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر