آیا آیفون 6 در ماه اکتبر رونمایی میشود؟

يكشنبه ، 12 مرداد 1393 ، 13:19


در مورد رونمایی آیفون 6 و تاریخ دقیق آن مطالب و اخبار مختلفی منتشر شده است. در ابتدا اپل قرار بود که در ماه سپتامبر این محصول جدید خود را رونمایی کند اما این رونمایی به تعویق افتاد در حال حاضر هم قرار است که این محصول در ماه اکتبر رونمایی شود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ماه اکتبر برای اپل یک ماه بسیار شلوغی خواهد بود زیرا قرار است که اپل در این ماه آیفون جدید، آی پد جدید و احتمالا iWatch را نیز رونمایی کند. کاربران و طرفداران اپل هنوز منتظر رونمایی آیفون 6 هستند. اپل پیش از این سپتامبر را برای رونمایی از محصول جدیدش انتخاب کرده بود اما مثل اینکه طرفداران آیفون باید تا ماه اکتبر منتظر آبفون 6 بمانند.


احتمالا رونمایی از این محصول در 14 اکتبر است البته هنوز تاریخ مشخصی برای این رونمایی وجود ندارد در سال های گذشته اپل معمولا در ماه سپتامبر به رونمایی محصولات خود میپرداخت و تا آخر ماه نیز محصولات را برای فروش عرضه مینمود احتمالا این تعویق در میزان درآمد زایی اپل هم تغییراتی ایجاد میکند.


همچنین در مورد اندازه ی صفحه نمایش آیفون 6 نیز مطالب مختلفی منتشر شده است که اپل این صفحه نمایش ها را در اندازه ی 4.7 اینچی تولید کرده و یا 5.5 اینچی و همین تغییرات در ساخت آیفون 6 باعث به تعویق افتادن رونمایی از آن شده است. اپل همچنین قرار است که در ماه اکتبر دیگر محصولات خود را نیز همراه با آیفون 6 رونمایی کند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================


 

► درآمد زایی بالای سونی با تولید بازی ها
سود دهی کم سامسونگ با فروش گوشی های هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر