درآمد زایی بالای سونی با تولید بازی ها

يكشنبه ، 12 مرداد 1393 ، 13:30

سونی بیشتر از همه روی تولید بازی های جدید و با امکانات بالا سرمایه گذاری میکند و درآمد بیشتر این شرکت با تولید پلی استیشن های به روز و منحصر بفرد است تا تولید گوشی های هوشمند و یا دیگر محصولات مختلف در حوزه ی تکنولوژی.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سرمایه گذاری هایی که سونی در بخش تولید پلی استیشن های جدید و همچنین تلویزیون هایی با کیفیت بالا انجام داده است توانسته درآمد این شرکت را بالا ببرد. این شرکت همچنین در صنعت تهیه ی فیلم نیز سرمایه گذاری کرده است.
شرکت سونی توانسته با تولید پلی استیشن 4 در ارائه این نوع از محصولات پیشرو باشد. البته سونی در بخش گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ نیز سرمایه گذاری هایی انجام داده اما بیشتر درآمد زایی این شرکت از تولید بازی های مختلف است.


سونی با تولید گوشی های هوشمند سری Xperia  توانسته در این حوزه نیز به رقابت با دیگر شرکت ها بپردازد اما بخش عمده ی فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری آن روی تولید جدیدترین بازی ها و پلی استیشن است. مخصوصا پلی استیشن 4 که توانست نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند و سونی هم بیش از همه در این بخش از تکنولوژی توانسته درآمد زایی داشته باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► استفاده از ویندوز فون در HTC One M8
آیا آیفون 6 در ماه اکتبر رونمایی میشود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر