استفاده از ویندوز فون در HTC One M8

دوشنبه ، 13 مرداد 1393 ، 07:25


با تصاویری که از گوشی هوشمند HTC One M8 با ویندوز فون منتشر شده است نشان میدهد که اچ تی سی از ویندوز فون در گوشی هوشمند HTC One M8 استفاده کرده است. و تصاویر آن هم در وب سایت Verizon وجود دارد که نظر خیلی از کاربران را به خود جذب نموده است. در اصل HTC One M8 با وجود ویندوز فون شکل متفاوت تری خواهد داشت.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت HTC هنوز دقیقا استفاده از ویندوز فون را در HTC One M8 اعلام نکرده است اما تصاویر مختلفی که از آن منتشر شده نشان دهنده ی این است که HTC One M8 با ویندوز فون به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


شرکت HTC هنوز نظر خود را در مورد تصاویری که از HTC One M8 با ویندوز فون منتشر شده است اعلام نکرده اما به احتمال زیاد این گوشی هوشمند با ویندوز جدید خود در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت در حال حاضر وب سایت Verizon تصاویری از HTC One M8 را ویندوز فون منتشر کرده است.


شرکت HTC‌احتمالا با استفاده از ویندوز فون در HTC One M8 و یا دیگر محصولات خود در آینده قابلیت ها و کاربردهای محصولات خود مخصوصا گوشی های هوشمند را افزایش خواهد داد که این به میزان تعداد کاربران و افزایش درآمد این شرکت هم کمک خواهد کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تغییرات گوگل در Google+
درآمد زایی بالای سونی با تولید بازی ها ◄

مطالب مرتبط
بنر