تغییرات گوگل در Google+

دوشنبه ، 13 مرداد 1393 ، 09:26


شرکت گوگل قصد دارد خدماتی که برای استفاده از تصاویر به کاربران ارائه میدهد را از Google+ جدا کند خدمات Google+ در بخش تصاویر دارای امکاناتی مثل ویرایش و ابزارهایی برای ویرایش تصاویر است و قرار است که این امکانات به صورت جداگانه در اختیار کاربران قرار بگیرد. 
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوگل Google+ photo را به عنوان یک خدمات جدید و جداگانه در اختیار کاربران قرار میدهد در اصل گوگل قصد دارد که میزان کاربران خود را بیشتر کند و با ایجاد یک خدمات جدید و جداگانه به تعداد کاربران بیافزاید.

 

 


گوگل همچنین به امکانات Google+photo اضافه نموده است که این تعداد کاربران این خدمات را هم بیشتر میکند این امکانات جدید و جدا شدن  Google+photoاز Google+ یکی از تغییراتی است که گوگل در ارائه خدمات خود ایجاد نموده تا میزان کاربران را بیشتر کند.


بیش تر از همه Google+photo‌مورد توجه طراحان و عکاسان در سر تا سر جهان قرار گرفته است همچنین شرکت گوگل امکاناتی را که در این بخش قرار دارد را بیشتر کرده تا میزان کاربری آن هم بیشتر شود. بنابراین کاربرانی که به Google+ علاقمند نیستند میتوانند به صورت جداگانه از امکانات Google+photo استفاده کنند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► طراحی جدید HP برای ساعت های مچی هوشمند
استفاده از ویندوز فون در HTC One M8 ◄

مطالب مرتبط
بنر