طراحی جدید HP برای ساعت های مچی هوشمند

دوشنبه ، 13 مرداد 1393 ، 13:05

 


شرکت HP یک تیم جدید را برای طراحی ساعت های مچی هوشمند آماده کرده است. این طراحی جدید HP از طراحی های قبلی که شرکت های مختلف برای ساعت های مچی هوشمند داشتند متفاوت است.  در این طراحی جدید شکل کلی ساعت مچی گرد و شبیه به Moto 360 است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ساعت های مچی هوشمند HP قرار است که پاییز به فروش برسد. این ساعت مچی هوشمند صفحه 44 میلی متری دارد. در تولید بند این ساعت های مچی هوشمند از چرم قهوه ای رنگ، نایلون سبز رنگ و همچنین بند لاستیکی مشکی استفاده شده است.

 

 


شرکت HP این ساعت های مچی هوشمند را به گونه ای طراحی کرده است که نوتیفیکیشن، ایمیل و متن را دریافت میکنند همچنین این ساعت های مچی هوشمند قادرند که وضعیت آب و هوا را نیز در اختیار کاربران قرار دهند. این محصول جدید HP از آخرین و به روز ترین تکنولوژی ها استفاده کرده است به گونه ای که هم از سیستم عامل اندروید و هم از IOS پشتیبانی میکند.


طراحی که HP برای ساعت های مچی هوشمند خود استفاده کرده بیشتر آنها را شبیه به ساعت های مچی معمولی جلوه میدهد بنابراین این یک طراحی متفاوت و منحصر بفردری است که HP برای آن یک تیم طراحی تشکیل داده است. بنابراین این شرکت نیز به زودی به دیگر شرکت هایی که در این زمینه ی ساعت های مچی هوشمند تجارت میکنند می پیوندد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► Xiaomi دومین شرکت بزرگ در بازار چین اعلام شد
تغییرات گوگل در Google+ ◄

مطالب مرتبط
بنر